Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5013
Назва: ІНТЕРМЕДІАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ (НА ПРИКЛАДІ ПОВІСТІ ОЛЬГИ КОБИЛЯНСЬКОЇ «ЦАРІВНА» ТА ОДНОЙМЕННОГО ТЕЛЕСЕРІАЛУ РЕЖИСЕРА СЕРГІЯ ТУРЯНИЦІ)
Автори: Криворучко, М. М.
Овдійчук, Л. М.
Ключові слова: інтермедіальність
зіставлення
повість
екранізація
урок позакласного читання
intermediality
juxtaposition
story
adaptation
extracurricular reading lesson
Дата публікації: 2024
Видавництво: Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024.
Бібліографічний опис: Криворучко М. М. Інтермедіальний аналіз художнього твору на уроках української літератури (на прикладі повісті Ольги Кобилянської «Царівна» та однойменного телесеріалу режисера Сергія Туряниці) / М. М. Криворучко ; наук. керівник Л. М. Овдійчук // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 181-186.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано поняття «інтермедіальність», особливості та типи інтермедіальності. Визначено специфіку порівняльного аналізу художнього твору та телесеріалу на прикладі повісті Ольги Кобилянської «Царівна» та екранізації Сергія Туряниці. Проаналізовано сучасний стан проблеми в методичній літературі та у шкільній практиці на уроках української літератури. Обґрунтовано й репрезентовано апробовану методику інтермедіального аналізу повісті Ольги Кобилянської «Царівна» та телесеріалу Сергія Туряниці на уроці позакласного читання. The article analyzes the concept of "intermediality", features and types of intermediality. The specifics of the comparative analysis of the work of art and the TV series were determined using the example of Olga Kobylyanska's story "The Queen" and Serhiy Turyanitsa's film adaptation. The current state of the problem in methodical literature and in school practice in Ukrainian literature lessons is analyzed. The proven method of intermedia analysis of Olga Kobylyanska's story "Tsarivna" and Serhiy Turyanitsa's television series in the extracurricular reading lesson is substantiated and represented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5013
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2024 рік. Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Випуск №1-182-187.pdfІнтермедіальний аналіз художнього твору на уроках української літератури (на прикладі повісті Ольги Кобилянської «Царівна» та однойменного телесеріалу режисера Сергія Туряниці)829.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.