Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5015
Title: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРИЙОМУ ДРАМАТИЗАЦІЇ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Authors: Калюш, В. Е.
Кочмар, Д. А.
Keywords: прийом драматизації
розвиток мовлення
освітній процес
навчання англійської мови
здобувачі освіти
Issue Date: 2024
Publisher: Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024.
Citation: Калюш В. Е. Особливості використання прийому драматизації на уроках англійської мови / В. Е. Калюш ; наук. керівник Д. А. Кочмар // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 171-175.
Abstract: У статті розглянуто особливості використання прийому драматизації на уроках англійської мови як ефективного засобу розвитку мовлення учнів. Визначено, що драматизація сприяє не лише поглибленню знань з англійської мови, а й формуванню комунікативних навичок, розвитку мислення та акторської майстерності. Схарактеризовано важливість прийому драматизації для розвитку соціокультурної компетенції та загального розвитку здобувачів освіти через вивчення іноземної мови. Проаналізовано види драматизації, визначено, що драматизація допомагає учням відчути мову «вживу», подолати «мовний бар'єр» та розвивати творчі здібності. The peculiarities of using the method of dramatization in English lessons as an effective means of developing students' speech are considered in the article. It is determined that dramatization contributes not only to the deepening of English language knowledge, but also to the formation of communication skills, development of thinking and acting skills. The importance of dramatization techniques for the development of socio-cultural competence and the overall development of learners through learning a foreign language is characterized. The types of dramatization are analyzed, it is determined that dramatization helps students to feel the language "live", overcome the "language barrier" and develop creative abilities.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5015
Appears in Collections:Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2024 рік. Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Випуск №1-172-176.pdfОсобливості використання прийому драматизації на уроках англійської мови871.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.