Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/502
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСенько Любава-
dc.date.accessioned2018-04-26T09:47:55Z-
dc.date.available2018-04-26T09:47:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/502-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст, форми та сутність інновацій, досліджено теоретико-методологічні аспекти використання інноваційних технологій в дошкільній освіті, визначено напрями та рівні впровадження у практику роботи сучасних педагогічних інноваційних технологій, узагальнені критерії оцінки педагогічних інновацій в дошкільній освіті, запропоновані сучасними вітчизняними дитячими психологами. // The article deals with the content, form and nature of innovation, analyzes the theoretical and methodological aspects of the use of innovative technology in preschools, identifies the directions and levels of implementation in practice of modern pedagogical innovative technologies, generalizes criteria for evaluating educational innovation in pre-school education offered by modern domestic child psychologist.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 127-132.en_US
dc.subjectІнновації, інноваційні педагогічні технології.en_US
dc.subjectInnovation, innovative educational technology.en_US
dc.titleІННОВАЦІЇ В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ВПРОВАДЖЕННЯen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Сенько.pdf554.99 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.