Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5035
Title: | ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ПРОФЕСІЙНОМУ САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ |
Authors: | Олевський, Т. Р. Красовська, О. О. |
Keywords: | технології неформальної освіти майбутні юристи професійний саморозвиток компетентності non-formal education technologies future lawyers professional self-development competencies |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. |
Citation: | Олевський Т. Р. Використання технологій неформальної освіти у професійному саморозвитку майбутніх юристів / Т. Р. Олевський ; наук. кервіник О. О. Красовська // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 57-61. |
Abstract: | Статтю присвячено розв’язанню актуальної педагогічної проблеми формування готовності майбутніх юристів до професійного саморозвитку засобами технологій неформальної освіти. Ефективність педагогічного процесу автор вбачає у впровадженні інноваційних освітніх технологій: проєктних, інтерактивних, контекстних, кейс-методу, коучингових, фасилітації, зворотного зв’язку. Такий підхід залучає майбутніх юристів до різних форм неформальної освіти, сприяє розвитку метакогнітивних навичок і широкого кола компетентностей. The article is devoted to solving the current pedagogical problem of forming the readiness of future lawyers for professional selfdevelopment by means of non-formal education technologies. The author sees the effectiveness of the pedagogical process in the implementation of innovative educational technologies: project, interactive, contextual, case method, coaching, facilitation, feedback. This approach attracts future lawyers to various forms of informal education, promotes the development of metacognitive skills and a wide range of competencies. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5035 |
Appears in Collections: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2024 рік. Випуск 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Випуск №1-58-62.pdf | Використання технологій неформальної освіти у професійному саморозвитку майбутніх юристів | 707.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.