Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/504
Title: ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
Authors: Фокіна Олена
Keywords: Пізнавальний інтерес, уроки образотворчого мистецтва.
Cognitive interest, the lessons of the fine arts.
Issue Date: 2016
Publisher: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 139-144.
Abstract: У статті досліджено проблеми формування пізнавальних інтересів в учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва. Охарактеризовано дидактичну сутність формування пізнавальних інтересів молодших школярів. Виокремлено критерії та рівні сформованості пізнавального інтересу молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва. // The article deals with the problem of initial classes pupils’ informative interests formation at lessons of the fine arts. The didactic essence of initial classes pupils’ informative interests formation initial classes pupils’ informative interests formation is characterized. The criteria and levels of initial classes pupils’ informative interests formation at the lessons of the fine arts are allocated.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/504
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Фокіна.pdf582.52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.