Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBudz, I. F.-
dc.contributor.authorБудз, І. Ф.-
dc.contributor.authorNisanoglu, N. H.-
dc.contributor.authorНісаноглу, Н. Г.-
dc.date.accessioned2024-08-17T09:07:16Z-
dc.date.available2024-08-17T09:07:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationTheoretical background of virtual exchange / I. F. Budz, N. H. Nisanoglu // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2004. - № 1. - С. 5-9.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5059-
dc.description.abstractThe article presents an overview of the theoretical foundations of virtual exchange or telecollaboration as a practice implemented through computer-mediated communication, with the help of which there is interaction between people located in remote areas. From the point of view of learning foreign languages, it is a powerful tool that involves the formation of a number of competencies, in particular, intercultural and communicative ones. In addition, virtual exchange is considered a cost-effective way of language learning that can replace physical mobility programs. In recent years, models of virtual exchange within the framework of the Lingua Franca approach have developed in response to important global issues. There are two styles of communication in virtual exchange: synchronous, which occurs in real time, and asynchronous, which occurs with a time delay. Also, this article examines three types of pedagogical mentoring, which are designed to guide and coordinate the interaction and cooperation of students during virtual exchange sessions. Mentoring practice in the course of preparation for the event is aimed at anticipating and mitigating potential problems that may arise in the process of virtual interaction. Mentoring during a virtual exchange event includes a variety of practices, such as mentoring on technical issues, role rotation, collaboration, asking for clarification, discussing content, linguistic and telecollaborative adaptability, etc. Pedagogical mentoring observed after the video conference aims to survey students about their acquired experiences and conclusions, which can be informative for coordinators to review and take into account to improve further virtual interaction. // У статті представлено огляд теоретичних засад віртуального обміну або телеколаборації як практики, що реалізується через комп’ютерно-опосередковану комунікацію, за допомогою якої відбувається взаємодія між людьми, що перебувають на віддалених територіях. З погляду вивчення іноземних мов, це потужний інструмент, який передбачає формування низки компетентностей, зокрема міжкультурної та комунікативної. Крім того, віртуальний обмін вважається ощадливим способом вивчення мови, який може замінити програми фізичної мобільності. Останнім часом моделі віртуального обміну в рамках підходу Lingua Franca розвивалися у відповідь на важливі глобальні проблеми. Існує два стилі спілкування у віртуальному обміні: синхронне, яке відбувається в реальному часі, та асинхронне, яке здійснюється із затримкою в часі. Також у цій статті розглядаються три типи педагогічного менторства, які призначені для спрямування й координації взаємодії та співпраці студентів під час сесій віртуального обміну. Менторська практика в процесі підготовки до події має на меті передбачення й пом’якшення потенційних проблем, які можуть виникнути під час віртуальної взаємодії. Менторство впродовж заходу віртуального обміну передбачає різноманітні практики, наприклад наставницькі вказівки щодо технічних питань, чергування ролей, співпраці, прохання про роз’яснення, обговорення змісту, мовної та телеколаборативної адаптивністі тощо. Педагогічне менторство, яке спостерігається після відеоконференції, має на меті провести опитування студентів про їхній набутий досвід і висновки, які можуть бути інформативними для координаторів, щоб переглянути та врахувати їх для вдосконалення подальшої віртуальної взаємодії.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологіяen_US
dc.subjectvirtual exchangeen_US
dc.subjecttelecollaborationen_US
dc.subjectpedagogical mentoringen_US
dc.subjectвіртуальний обмінen_US
dc.subjectтелеколабораціяen_US
dc.subjectпедагогічне менторствоen_US
dc.titleTHEORETICAL BACKGROUND OF VIRTUAL EXCHANGEen_US
dc.title.alternativeТеоретичні основи віртуального обмінуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-2-PB-5-9.pdfTheoretical background of virtual exchange387.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.