Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/506
Назва: МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ ПРИРОДОЗНАВСТВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Автори: Шевчук Тетяна
Ключові слова: Дидактична гра, природознавство, ігрові завдання.
Didactic game, nature study, games tasks.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 151-158.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено проблему впровадження дидактичних ігор у навчально-виховний процес початкової школи. Проаналізовано роль гри, як однієї з провідних діяльностей молодших школярів, у навчально-виховному процесі. Визначено переваги використання ігрових методів у порівнянні з іншими. Виділено умови, що сприяють підвищенню успішності результату гри. Запропоновано методику використання ігрових технологій при вивченні курсу природознавства у початковій школі. // This article deals with the problem of didactic games implementation into educational process at primary school. The analysis of the role of game in educational process, as one of the junior pupils` leading activities is done. Advantages of using gaming techniques in comparison with others are shown. The conditions that contribute successful result of a game are investigated. The methodology of using games technologies during study natural of courses in elementary school is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/506
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Шевчук Тетяна.pdf674.38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.