Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5142
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВаськовець, Х. І.-
dc.contributor.authorVaskovets, H. I.-
dc.date.accessioned2024-10-31T15:51:34Z-
dc.date.available2024-10-31T15:51:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВаськовець Х. І. Формування громадянської компетентності при вивченні шкільного курсу історії України : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Х. І. Васьковець ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Ф-т. географії, іст. та туризму ; Каф. іст., теорії держ. і права та філософії. - Рівне, 2024. - 107 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5142-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі на основі детального аналізу комплексу джерел та методичної літератури з обраної теми досліджено компетентнісний потенціал шкільного курсу історії України. Проаналізовано освітні технології, методи та засоби формування громадянської свідомості учнів на уроках історії України. Вдосконалено методичні і практичні прийоми формування громадянської відповідальності. Визначено роль формувального оцінювання на уроках історії України в контексті навчання громадянської компетентності. З позицій сучасного бачення визначено місце і роль ключових та предметних компетентностей у процесі формування всесторонньо розвиненої особистості, здатної застосовувати отримані знання в конкретних життєвих ситуаціях. Окрема увага зосереджена на впровадженні результатів дослідження щодо формування громадянської свідомості учнів на уроках історії України. Історія України як навчальний предмет відкриває широкі можливості для формування громадянської компетентності здобувачів освіти. Основою для реалізації завдань громадянської освіти на уроках історії України є постійне вдосконалення навчальних програм, підручників, посібників, які забезпечують процес ефективного розвитку громадянської самосвідомості школярів. Обґрунтовано, що методика формування громадянської компетентності учнів на уроках історії України передбачає системне оволодіння та сприйняття ними знань і застосування їх у практичній площині, обов’язкове систематичне застосування інтерактивних технологій навчання, що максимально активізує позицію учня в навчанні. In the qualification paper, based on a detailed analysis of the complex of sources and methodical literature on the chosen topic, the competence potential of the school course of the history of Ukraine is investigated. The educational technologies, methods and means of forming the civic consciousness of students in the lessons of the history of Ukraine were analyzed. Methodical and practical methods of forming civic responsibility have been improved. The role of formative assessment in the lessons of the history of Ukraine in the context of teaching civic competence is determined. From the point of view of the modern vision, the place and role of key and subject competencies in the process of forming a comprehensively developed personality, capable of applying the acquired knowledge in specific life situations, is determined. Particular attention is focused on the implementation of research results on the formation of civic consciousness of students in lessons of the history of Ukraine. The history of Ukraine as an educational subject opens up wide opportunities for the formation of civic competence of the students of education. In the content of the educational subject, the competence potential for highlighting, emphasizing and assimilation of civics knowledge by students is initially laid. The basis for the implementation of the tasks of civic education in the lessons of the history of Ukraine is the constant improvement of educational programs, textbooks, manuals, which ensure the process of effective development of civic self-awareness of schoolchildren. It is substantiated that the method of forming the civic competence of students in the lessons of the history of Ukraine involves the systematic acquisition and perception of knowledge and its application in the practical plane, the mandatory systematic use of interactive learning technologies, which maximally activates the student's position in learning.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjecthistory of Ukraineen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectNUSen_US
dc.subjectcompetence trainingen_US
dc.subjectcivic competenceen_US
dc.subjectteaching methodsen_US
dc.subjectісторія Україниen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectНУШen_US
dc.subjectкомпетентнісне навчанняen_US
dc.subjectгромадянська компетентністьen_US
dc.subjectметоди навчанняen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ = THE FORMATION OF CIVIC COMPETENCE DURING THE STUDY OF THE SCHOOL COURSE ON THE HISTORY OF UKRAINEen_US
dc.title.alternativeКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»en_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри історії, теорії держави і права та філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васьковець_Х_2024_магістр_чистовик_d8abc701_c042_4b29_8f9a_ea859e00453f.pdfФормування громадянської компетентності при вивченні шкільного курсу історії України1.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.