Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5152
Title: МАРКЕТИНГ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ
Other Titles: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Authors: Шимко, О.
Демидюк, С.
Keywords: цифровий маркетинг
інноваційні цифрові канали комунікації
соціальні мережі
споживач
просуання брендів
реалізація товарів
цифрові технології
інформаційне середовище
купівля товарів/послуг
діджиталізація суспільства
віртуальне життя
візуальний контент
реклама
mass liking
mass follow
аккаунт
контент-аналіз
соціальне прослуховування
опитування
аналіз конкурентів
веб-аналітика
трекінг поведінки на сайті
шляхи конверсії
«цифрові» споживачі
Issue Date: 2024
Publisher: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І.
Citation: Маркетинг соціальних мереж як ефективний інструмент розвитку бізнесу / О. Шимко, С. Демидюк // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 325-327.
Abstract: Стрімкий розвиток інформаційних технологій і поява інноваційних цифрових каналів комунікації в останнє десятиліття посприяли розвитку цифрового маркетингу, зокрема, маркетингу соціальних мереж та послужили імпульсом до формування нових підходів у комунікації та взаємодії з споживачами, просуванні брендів та реалізації товарів.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5152
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА І

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник конференції частина 1 2024-325-327.pdfМаркетинг соціальних мереж як ефективний інструмент розвитку бізнесу702.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.