Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5152
Назва: МАРКЕТИНГ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ
Інші назви: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Автори: Шимко, О.
Демидюк, С.
Ключові слова: цифровий маркетинг
інноваційні цифрові канали комунікації
соціальні мережі
споживач
просуання брендів
реалізація товарів
цифрові технології
інформаційне середовище
купівля товарів/послуг
діджиталізація суспільства
віртуальне життя
візуальний контент
реклама
mass liking
mass follow
аккаунт
контент-аналіз
соціальне прослуховування
опитування
аналіз конкурентів
веб-аналітика
трекінг поведінки на сайті
шляхи конверсії
«цифрові» споживачі
Дата публікації: 2024
Видавництво: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І.
Бібліографічний опис: Маркетинг соціальних мереж як ефективний інструмент розвитку бізнесу / О. Шимко, С. Демидюк // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 325-327.
Короткий огляд (реферат): Стрімкий розвиток інформаційних технологій і поява інноваційних цифрових каналів комунікації в останнє десятиліття посприяли розвитку цифрового маркетингу, зокрема, маркетингу соціальних мереж та послужили імпульсом до формування нових підходів у комунікації та взаємодії з споживачами, просуванні брендів та реалізації товарів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5152
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА І

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник конференції частина 1 2024-325-327.pdfМаркетинг соціальних мереж як ефективний інструмент розвитку бізнесу702.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.