Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5152
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШимко, О.-
dc.contributor.authorДемидюк, С.-
dc.date.accessioned2024-11-07T08:03:34Z-
dc.date.available2024-11-07T08:03:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМаркетинг соціальних мереж як ефективний інструмент розвитку бізнесу / О. Шимко, С. Демидюк // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 325-327.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5152-
dc.description.abstractСтрімкий розвиток інформаційних технологій і поява інноваційних цифрових каналів комунікації в останнє десятиліття посприяли розвитку цифрового маркетингу, зокрема, маркетингу соціальних мереж та послужили імпульсом до формування нових підходів у комунікації та взаємодії з споживачами, просуванні брендів та реалізації товарів.en_US
dc.publisherАктуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І.en_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.subjectінноваційні цифрові канали комунікаціїen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectпросуання брендівen_US
dc.subjectреалізація товарівen_US
dc.subjectцифрові технологіїen_US
dc.subjectінформаційне середовищеen_US
dc.subjectкупівля товарів/послугen_US
dc.subjectдіджиталізація суспільстваen_US
dc.subjectвіртуальне життяen_US
dc.subjectвізуальний контентen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectmass likingen_US
dc.subjectmass followen_US
dc.subjectаккаунтen_US
dc.subjectконтент-аналізen_US
dc.subjectсоціальне прослуховуванняen_US
dc.subjectопитуванняen_US
dc.subjectаналіз конкурентівen_US
dc.subjectвеб-аналітикаen_US
dc.subjectтрекінг поведінки на сайтіen_US
dc.subjectшляхи конверсіїen_US
dc.subject«цифрові» споживачіen_US
dc.titleМАРКЕТИНГ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 рокуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА І

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник конференції частина 1 2024-325-327.pdfМаркетинг соціальних мереж як ефективний інструмент розвитку бізнесу702.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.