Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5155
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлова-Сисюк, Т.-
dc.date.accessioned2024-11-07T08:18:03Z-
dc.date.available2024-11-07T08:18:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПавлова-Сисюк Т. Застосування маркетингових технологій в управлінні закладом позашкільної освіти / Т. Павлова-Сисюк // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 313-318.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5155-
dc.description.abstractСучасним напрямом розвитку менеджменту закладів позашкільної освіти є підвищення ефективності механізмів управління. Ключовим об'єктом уваги стає освітня послуга як інтегрована форма вираження різних аспектів задоволення освітніх потреб суспільства, а основою формування ефективного менеджменту закладів позашкільної освіти стає теорія маркетингу.en_US
dc.publisherАктуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І.en_US
dc.subjectменеджментen_US
dc.subjectзаклади позашкільної освітиen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectосвтні потреби суупільстваen_US
dc.subjectтеорія маркетингуen_US
dc.subjectкваліфіковані кадриen_US
dc.subjectсоціально-організована інноваціяen_US
dc.subjectосвітня послугаen_US
dc.subjectосвітній маркетингen_US
dc.subjectмаркетингові технологіїen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ ЗАКЛАДОМ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 рокуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА І

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник конференції частина 1 2024-313-318.pdfЗастосування маркетингових технологій в управлінні закладом позашкільної освіти714.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.