Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5157
Назва: | РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ |
Інші назви: | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
Автори: | Коробович, Л. Рубан, В. |
Ключові слова: | модернізація освіти інноваційні підходи управління закладами освіти Національна доктрина розвитку освіти самоврядування стратегії розвитку суспільства дидактична підсистема освіти педагогічна підсистема освіти освіта регіональна освітня система виховна робота менеджмент в освіті |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І. |
Бібліографічний опис: | Регіональний аспект управління освітніми організаціями / Л. Коробович, В. Рубан // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 306-308. |
Короткий огляд (реферат): | України поетапно входить до світового простору, інновації та модернізація освіті виявили наявність істотних суперечностей між потребами часу та реальним упровадженням інноваційних підходів до управління закладами освіти. Над питаннями впровадження нових підходів до управління закладами освіти працюють вітчизняні науковці В. Алфімов, Г. Артюх, Т. Боголюб, Л. Даниленко, Г. Дмитренко, Л. Карамушка, В. Крижко, Н. Коломинський, В. Луговий, Є. Павлютенков. Основні стратегічні завдання розвитку процесу управління освітою визначені у Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті: «перехід від державного до державно-громадського управління, чітке розмежування функцій між центральними, регіональними і місцевими органами управління, забезпечення самоврядування навчально-виховних закладів і наукових установ, утвердження у сфері освіти гармонійного поєднання прав особи, суспільства й держави». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5157 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА І |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
збірник конференції частина 1 2024-306-308.pdf | Регіональний аспект управління освітніми організаціями | 522.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.