Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5189
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Радченко, Л. | - |
dc.contributor.author | Єрмолова, В. | - |
dc.contributor.author | Кроль, І. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-07T13:48:15Z | - |
dc.date.available | 2024-11-07T13:48:15Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Олімпійська освіта – складова системи освіти / Л. Радченко, В. Єрмолова, І. Кроль // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 198-202. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5189 | - |
dc.description.abstract | Освіта, це основний будівельний блок, що забезпечує розвиток будь-якого суспільства. Інвестиції в освіту – найкращий вклад, який можна зробити у побудову здорової та процвітаючої країни. У Загальній декларації прав людини, ухваленій у 1948 році, зокрема, у Статті 26 зазначається, що: «Кожна людина має право на освіту» [7]. Розглядаючи освіту, не просто як окремо взяте право, а гарантію цілої низки свобод та інтелектуального розвитку людини, завдяки яким перед людьми відкривається широкий спектр найрізноманітніших можливостей, Концепція сталого розвитку ООН до 2030 року передбачає рівні шанси для всіх дітей Землі на здобуття повноцінної та якісної освіти. | en_US |
dc.publisher | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І. | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | інвестиції | en_US |
dc.subject | якісна освіти | en_US |
dc.subject | Концепція сталого розвитку ООН | en_US |
dc.subject | олімпійська освіта | en_US |
dc.subject | олімпійський рух | en_US |
dc.subject | Олімпійська хартія | en_US |
dc.subject | олімпійський спорт | en_US |
dc.subject | філософія сучасного олімпізму | en_US |
dc.subject | П’єр де Кубертен | en_US |
dc.subject | спортивна педагогіка | en_US |
dc.subject | олімпізм | en_US |
dc.subject | гуманізація спорту | en_US |
dc.subject | Міжнародна Олімпійська академія | en_US |
dc.subject | олімпійські цінності | en_US |
dc.title | ОЛІМПІЙСЬКА ОСВІТА – СКЛАДОВА СИСТЕМИ ОСВІТИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА І |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
збірник конференції частина 1 2024-198-202.pdf | Олімпійська освіта – складова системи освіти | 532.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.