Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/518
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГусарук, В.-
dc.date.accessioned2018-04-26T10:53:18Z-
dc.date.available2018-04-26T10:53:18Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/518-
dc.description.abstractВ статті досліджено маркетингові чинники впливу на конкурентоспроможність підприємства та визначено основні сфери управління конкурентоспроможністю у її ієрархічній структурі. У результаті посилення конкуренції актуальним стає завдання підвищення конкурентоспроможності підприємств. Цим пояснюється необхідність глибокого вивчення різних підходів вчених до питання класифікації факторів конкурентоспроможності підприємства. // In the article the marketing factors of influence on the competitiveness of enterprises are investigated and the main areas of competitiveness management in its hierarchical structure are identified. As a result of increased competition urgent task of improving the competitiveness of enterprises becomes urgent. It is explains the need for deeper study of the different approaches of scientists to the classification of competitiveness factors.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 238-245.en_US
dc.subjectКонкурентоспроможність, маркетингові фактори конкурентоспроможності.en_US
dc.subjectCompetitiveness, marketing factors of competitiveness.en_US
dc.titleМАРКЕТИНГОВІ ЧИННИКИ ВПЛИВУ ТА МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ (НА ПРИКЛАДІ ВИРОБНИКІВ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Гусарук .pdf613.47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.