Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5198
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолодич, Ю.-
dc.contributor.authorФедорчук, Р.-
dc.date.accessioned2024-11-08T08:37:20Z-
dc.date.available2024-11-08T08:37:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТуристичний імідж регіону як важливий чинник формування його конкурентоспроможності / Ю. Колодич, Р. Федорчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 167-170.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5198-
dc.description.abstractГлобалізація основних зовнішньоекономічних зв’язків і процесів зумовлює посилення конкуренції між державами, регіонами та містами. В таких умовах у конкурентній течії включаються не тільки політичні та економічні системи, а й національні культури, місцеві «ідеали», що втілюються у символізації споживчих цінностей територіальних ресурсів і продукції, у тому числі туристичної. Це спонукає до появи нових моделей конкурентоспроможності, у межах яких певні цінності території, артикульовані відповідними інформаційно-комунікативними (іміджевими) технологіями, набувають цілком реальної оціночної вартості та уваги. Причому існуючі розбіжності у господарчому, суспільному та політичному розвитку країн-сусідів зумовлені не тільки особливостями їх розташування, а й використанням власних ресурсів. Серед найважливіших шляхів, щоб привернути увагу зацікавлених спільнот, організацій – допомогти території (місцевості, області) самоідентифікуватися, тобто ті «ідеали» та «форми досконалості», що вирізняють його від інших територій...en_US
dc.publisherАктуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І.en_US
dc.subjectтуристична продукціяen_US
dc.subjectполітичний розвиток країнen_US
dc.subjectтуристиen_US
dc.subjectтуристичний імідж регіонуen_US
dc.subjectРівненська областьen_US
dc.subjectтуристичні ресурси Рівненщиниen_US
dc.subjectвиди туризмуen_US
dc.subjectОствицяen_US
dc.subjectмісто-бренд у Європіen_US
dc.subjectтуристичне краєзнавствоen_US
dc.titleТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ РЕГІОНУ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 рокуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА І

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник конференції частина 1 2024-167-170.pdfТуристичний імідж регіону як важливий чинник формування його конкурентоспроможності706.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.