Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5210
Назва: КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ВИКЛАДАННЯ РОБОТОТЕХНІКИ ТА ІНТЕРНЕТУ РЕЧЕЙ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Інші назви: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Автори: Колупаєв, Б.
Юскович-Жуковська, В.
Ключові слова: ІоТ
Інтернету речей
Концепція цифрової трансформації освіти і науки
інформаційно-комунікаційні технології
проектуваня
V-REP (CoppeliaSim)
MATLAB/Simulink
OpenCV
Siemens TIA Portal
Siemens NX
Siemens MindSphere
Fanuc ROBOGUIDE
Fanuc ZDT
Національна економічна стратегія
спеціалісти з робототехніки
роботизовані системи
цифрова трансформація
Дата публікації: 2024
Видавництво: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І.
Бібліографічний опис: Концепція розвитку викладання робототехніки та інтернету речей у закладах вищої освіти України / Б. Колупаєв, В. Юскович-Жуковська // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 123-125.
Короткий огляд (реферат): В умовах швидкої цифрової трансформації, що охоплює як економіку, так і освітню сферу, викладання робототехніки та Інтернету речей (IoT) у закладах вищої освіти України набуває особливого значення. Війна та подальше відновлення країни ставлять перед освітніми установами важливі завдання - забезпечити підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних адаптуватися до нових викликів, що виникають в умовах сучасної промислової революції. Це вимагає модернізації навчальних програм, інтеграції новітніх інструментів для проектування, програмування та управління роботизованими системами, а також підвищення рівня практичних навичок студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5210
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА І

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник конференції частина 1 2024-123-125.pdfКонцепція розвитку викладання робототехніки та інтернету речей у закладах вищої освіти України700.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.