Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5245
Назва: ПРАВОРОЗУМІННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ ОСНОВИ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
Інші назви: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Автори: Дем’янчук, В.
Ключові слова: Європейський Союз
Європа
європейська освіта
європейські виші
здобувачі юридичного фаху
феномен праворозуміння
наукове дослідження
функції права
методологія
Дата публікації: 2024
Видавництво: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І.
Бібліографічний опис: Дем'янчук В. Праворозуміння як елемент методологічної основи наукового дослідження / В. Дем'янчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 10-12.
Короткий огляд (реферат): Фундаментальними цінностями сучасної Європи очевидно можна вважати науку і освіту. Увага до них характеризує європейську цивілізацію і є однією з принципових ознак європейського культурного мислення. Свідченням тому є стандартна вимога для здобувачів освіти у європейських вишах долучатися до науково-дослідної діяльності у контексті професійної підготовки і здобуття професійної кваліфікації. У цьому плані не є винятком здобувачі юридичного фаху. У прагненні відповідати європейським стандартам професійної підготовки значна увага науково-дослідній компоненті надається нині і в українських ЗВО. Відповідно актуалізується і проблематика організації наукової роботи у вишах і практичні питання здійснення продуктивного наукового дослідження. Зокрема, на наше переконання, спеціальної уваги потребує феномен праворозуміння як елемент методологічної основи наукового дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5245
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА І

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник конференції частина 1 2024-10-12.pdfПраворозуміння як елемент методологічної основи наукового дослідження602.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.