Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5253
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорчикова, А.-
dc.contributor.authorЗубарець, А.-
dc.contributor.authorСмусь, А.-
dc.date.accessioned2024-11-11T11:54:09Z-
dc.date.available2024-11-11T11:54:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПрихований рекламний контент в регіональних мережевих медіа / А. Горчикова, А. Зубарець, А. Смусь // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 287-290.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5253-
dc.description.abstractЗначну частку серед популярних платформ, які забезпечують інформаційні потреби регіональної аудиторії займають локальні онлайн медіа, контент яких в сукупності поєднує оперативну, аналітичну, візуальну та рекламну інформацію. Локальні медіа територіально охоплюють чітко визначену аудиторію, а тому вони стали привабливим каналом поширення реклами, а іноді єдиним ефективним засобом провінційних рекламодавців. Проте рекламна діяльність, як прибутковий бізнес, одночасно вигідна рекламодавцю та редакції медіа, й в практичній діяльності це нерідко зумовлює зловживання довірою аудиторії. Рекламна інформація все менше стає схожою на рекламу і найчастіше «мімікрує» під редакційний контент, що відповідно вимагає зміни підходів до розуміння як самої реклами, у класичному її тлумаченні, так і визначення її сучасних інструментів.en_US
dc.publisherАктуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.en_US
dc.subjectонлайн медіаen_US
dc.subjectконтентen_US
dc.subjectпоширення рекламиen_US
dc.subjectрекламна діяльністьen_US
dc.subjectмедіаen_US
dc.subjectрекламна інформаціяen_US
dc.subjectІнститут масової інформаціїen_US
dc.subject«джинса»en_US
dc.subjectпроцес діджиталізаціїen_US
dc.subjectПро рекламуen_US
dc.subjectрекламне повідомленняen_US
dc.subjectжурналістська публікаціяen_US
dc.subjectПро медіаen_US
dc.subjectмедіа повідомленняen_US
dc.subjectproduct placementen_US
dc.titleПРИХОВАНИЙ РЕКЛАМНИЙ КОНТЕНТ В РЕГІОНАЛЬНИХ МЕРЕЖЕВИХ МЕДІАen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 рокуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-287-290.pdfПрихований рекламний контент в регіональних мережевих медіа699 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.