Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5258
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПАРАТИВНОГО АНАЛІЗУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОЕМИ «МАЗЕПА» ДЖ. БАЙРОНА НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Інші назви: Збірник тез виступів учасників студентської науково-практичної конференції, м. Рівне, 22 травня 2024 р.
Автори: Шинкаренко, Є.
Ключові слова: література
навчальні заклади
аналіз художнього твору
компаративістика
компаративний метод
порівняльно-історичний метод
літературознавство
компаративний аналіз тексту
Дж. Байрон
поема «Мазепа»
онлайн-застосунок MindMeister
В. Сосюра
творче мислення школярів
Дата публікації: 2024
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Шинкаренко Є. Використання елементів компаративного аналізу під час вивчення поеми «Мазепа» Дж. Байрона на уроках зарубіжної літератури / Є. Шинкаренко // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 22 травня 2024 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2024. - С. 126-129.
Короткий огляд (реферат): У процесі вивчення літератури в навчальних закладах важливе значення має прочитання творів у контексті світової культури та мистецтва. Шкільний аналіз художнього твору спонукає вчителя залучити до своїх педагогічних методик можливості компаративістики, які спрямовані на формування в учнів вміння працювати з інформацією у процесі пошукової діяльності. Компаративний (порівняльно-історичний) метод в літературознавстві ґрунтується на міжлітературних зв’язках, дозволяє вказати на спільні та відмінні риси між творами. У літературознавстві зіставлення художніх текстів відбувається на генетичному (з одного джерела), контактному (взаємовпливи), типологічному (незалежні одне від одного) рівні. Науковці вказують на літературну трансформацію (інтерпретацію) вічних образів (Каїн та Авель, Прометей, Гамлет, Фауст), мандрівних сюжетів (пошуки скарбів, битва богатиря з нечистою силою, зрада коханого), загальнолюдських цінностей (любов, добро, чесність, шляхетність).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5258
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЛІНГВОДИДАКТИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Овдійчук-126-129.pdfВикористання елементів компаративного аналізу під час вивчення поеми «Мазепа» Дж. Байрона на уроках зарубіжної літератури592.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.