Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5258
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шинкаренко, Є. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-12T07:27:28Z | - |
dc.date.available | 2024-11-12T07:27:28Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Шинкаренко Є. Використання елементів компаративного аналізу під час вивчення поеми «Мазепа» Дж. Байрона на уроках зарубіжної літератури / Є. Шинкаренко // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 22 травня 2024 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2024. - С. 126-129. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5258 | - |
dc.description.abstract | У процесі вивчення літератури в навчальних закладах важливе значення має прочитання творів у контексті світової культури та мистецтва. Шкільний аналіз художнього твору спонукає вчителя залучити до своїх педагогічних методик можливості компаративістики, які спрямовані на формування в учнів вміння працювати з інформацією у процесі пошукової діяльності. Компаративний (порівняльно-історичний) метод в літературознавстві ґрунтується на міжлітературних зв’язках, дозволяє вказати на спільні та відмінні риси між творами. У літературознавстві зіставлення художніх текстів відбувається на генетичному (з одного джерела), контактному (взаємовпливи), типологічному (незалежні одне від одного) рівні. Науковці вказують на літературну трансформацію (інтерпретацію) вічних образів (Каїн та Авель, Прометей, Гамлет, Фауст), мандрівних сюжетів (пошуки скарбів, битва богатиря з нечистою силою, зрада коханого), загальнолюдських цінностей (любов, добро, чесність, шляхетність). | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | література | en_US |
dc.subject | навчальні заклади | en_US |
dc.subject | аналіз художнього твору | en_US |
dc.subject | компаративістика | en_US |
dc.subject | компаративний метод | en_US |
dc.subject | порівняльно-історичний метод | en_US |
dc.subject | літературознавство | en_US |
dc.subject | компаративний аналіз тексту | en_US |
dc.subject | Дж. Байрон | en_US |
dc.subject | поема «Мазепа» | en_US |
dc.subject | онлайн-застосунок MindMeister | en_US |
dc.subject | В. Сосюра | en_US |
dc.subject | творче мислення школярів | en_US |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПАРАТИВНОГО АНАЛІЗУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОЕМИ «МАЗЕПА» ДЖ. БАЙРОНА НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників студентської науково-практичної конференції, м. Рівне, 22 травня 2024 р. | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЛІНГВОДИДАКТИКИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник_Овдійчук-126-129.pdf | Використання елементів компаративного аналізу під час вивчення поеми «Мазепа» Дж. Байрона на уроках зарубіжної літератури | 592.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.