Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5258
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШинкаренко, Є.-
dc.date.accessioned2024-11-12T07:27:28Z-
dc.date.available2024-11-12T07:27:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШинкаренко Є. Використання елементів компаративного аналізу під час вивчення поеми «Мазепа» Дж. Байрона на уроках зарубіжної літератури / Є. Шинкаренко // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 22 травня 2024 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2024. - С. 126-129.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5258-
dc.description.abstractУ процесі вивчення літератури в навчальних закладах важливе значення має прочитання творів у контексті світової культури та мистецтва. Шкільний аналіз художнього твору спонукає вчителя залучити до своїх педагогічних методик можливості компаративістики, які спрямовані на формування в учнів вміння працювати з інформацією у процесі пошукової діяльності. Компаративний (порівняльно-історичний) метод в літературознавстві ґрунтується на міжлітературних зв’язках, дозволяє вказати на спільні та відмінні риси між творами. У літературознавстві зіставлення художніх текстів відбувається на генетичному (з одного джерела), контактному (взаємовпливи), типологічному (незалежні одне від одного) рівні. Науковці вказують на літературну трансформацію (інтерпретацію) вічних образів (Каїн та Авель, Прометей, Гамлет, Фауст), мандрівних сюжетів (пошуки скарбів, битва богатиря з нечистою силою, зрада коханого), загальнолюдських цінностей (любов, добро, чесність, шляхетність).en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectлітератураen_US
dc.subjectнавчальні закладиen_US
dc.subjectаналіз художнього творуen_US
dc.subjectкомпаративістикаen_US
dc.subjectкомпаративний методen_US
dc.subjectпорівняльно-історичний методen_US
dc.subjectлітературознавствоen_US
dc.subjectкомпаративний аналіз текстуen_US
dc.subjectДж. Байронen_US
dc.subjectпоема «Мазепа»en_US
dc.subjectонлайн-застосунок MindMeisteren_US
dc.subjectВ. Сосюраen_US
dc.subjectтворче мислення школярівen_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПАРАТИВНОГО АНАЛІЗУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОЕМИ «МАЗЕПА» ДЖ. БАЙРОНА НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників студентської науково-практичної конференції, м. Рівне, 22 травня 2024 р.en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЛІНГВОДИДАКТИКИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_Овдійчук-126-129.pdfВикористання елементів компаративного аналізу під час вивчення поеми «Мазепа» Дж. Байрона на уроках зарубіжної літератури592.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.