Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5259
Назва: МЕТОД ПРОЄКТІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ: ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
Інші назви: Збірник тез виступів учасників студентської науково-практичної конференції, м. Рівне, 22 травня 2024 р.
Автори: Шелест, Ю.
Ключові слова: метод проектів
українська література
методи навчання української літератури
особистісно-орієнтоване навчання
Т. Груба
самостійна діяльність учнів
навчання через дію
творча діяльність
інформаційний простір
навчальні телекомунікаційні проекти
Маруся Чурай
Ліна Костенко
уроки української літератури
Дата публікації: 2024
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Шелест Ю. Метод проєктів на уроках літератури: особливості його застосування / Ю. Шелест // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 22 травня 2024 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2024. - С. 120-125.
Короткий огляд (реферат): Зміни в інформаційному суспільстві та перехід від наголосу на знання до компетентнісного підходу у навчанні вимагають застосування сучасних освітніх технологій та відповідних методів. Один із інноваційних методів навчання української літератури, що отримав значне визнання, – метод проектів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5259
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЛІНГВОДИДАКТИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Овдійчук-120-125.pdfМетод проєктів на уроках літератури: особливості його застосування618.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.