Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5264
Назва: ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ СЕРЕДНІХ КЛАСІВ
Інші назви: Збірник тез виступів учасників студентської науково-практичної конференції, м. Рівне, 22 травня 2024 р.
Автори: Мельник, Т.
Ключові слова: мовленнєва діяльність
мовленнєві тексти
Фон Гумбольт
формування мовлення
мовні знання
діалогічне мовлення
діалог
соціальний діалог
діалог у літературі
діалог у віртуальних середовищах
типи діалогічного мовлення
Дата публікації: 2024
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Мельник Т. Формування умінь діалогічного мовлення учнів середніх класів / Т. Мельник // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 22 травня 2024 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2024. - С. 101-105.
Короткий огляд (реферат): Мовленнєва діяльність – це цілеспрямоване використання мови для взаємодії між людьми, що включає як висловлювання думок, так і їхнє сприйняття. У цьому процесі «говоріння» та «слухання» виступають посередниками між мовною системою та мовленнєвими текстами. Фон Гумбольт, який вперше дослідив цю діяльність, вважав її «кореляцією двох процесів», що доповнюють один одного. Один процес полягає у формуванні мовлення – думки та її звукового вираження, а інший – у сприйнятті та відтворенні цих думок з використанням мовних знань та особистого досвіду
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5264
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЛІНГВОДИДАКТИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Овдійчук-101-105.pdfФормування умінь діалогічного мовлення учнів середніх класів681.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.