Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5268
Title: | ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТОК УМІНЬ І НАВИЧОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників студентської науково-практичної конференції, м. Рівне, 22 травня 2024 р. |
Authors: | Грицюк, А. |
Keywords: | англійська мова навички діалогічного мовлення розвиток мовних навичок парні та групові вправи моделювання мовлення активне слухання розвиток лексики та граматики |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Грицюк А. Формування і розвиток умінь і навичок діалогічного мовлення на середньому етапі навчання англійської мови / А. Грицюк // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 22 травня 2024 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2024. - С. 86-89. |
Abstract: | Дослідження проблеми формування та розвитку умінь і навичок діалогічного мовлення на середньому етапі навчання англійської мови є надзвичайно актуальним у сучасному світі. З розвитком глобалізації та зростанням інтернаціональних зв'язків важливою стає здатність людини ефективно спілкуватися з представниками різних культур та мовних середовищ. Англійська мова виступає важливим інструментом для такого спілкування, тому розвиток мовних навичок, зокрема діалогічного мовлення, стає пріоритетом у системі освіти. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5268 |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЛІНГВОДИДАКТИКИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник_Овдійчук-86-89.pdf | Формування і розвиток умінь і навичок діалогічного мовлення на середньому етапі навчання англійської мови | 592.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.