Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5294
Назва: | МОТИВАЦІЙНИЙ РЕСУРС МЕТОДИКИ ПРОЄКТНОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ В УМОВАХ ОСВІТНІХ ВТРАТ |
Інші назви: | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
Автори: | Філонова, Н. |
Ключові слова: | освітня система російсько-українська війна державна служба організація навчання проєктне навчання критичне мислення методика проєктного навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
Бібліографічний опис: | Філонова Н. Мотиваційний ресурс методики проєктного навчання української мови учнів 5-6 класів в умовах освітніх втрат / Н. Філонова // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 273-276. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна освітня система України зіштовхнулася з низкою викликів, зокрема через російсько-українську війну, які спричинили значні освітні втрати з-поміж учнів різновікових груп. Особливої гостроти виокремлена проблема набула в молодших класах, де формуються базові мовні та ключові компетенції. Державна служба якості освіти України провела масштабне дослідження якості організації освітнього процесу в умовах війни у 2023–2024 навчальному році, яке вказує, що основним викликом в організації освітнього процесу є дуже помітне й суттєве зниження мотивації учнівства до навчання: 61% – у містах та 64% – у селах. Також 54% учителів міських шкіл і 48% учителів сільських закладів освіти акцентували увагу на нестабільному психоемоційному стані своїх учнів (минулоріч – 35%). Значно погіршився й емоційний стан педагогів: про це говорять 21% вчителів у містах і 16% – у селах [5, с.1]. Означене вище має неабиякий вплив на зниження мотивації учнів чи зацікавлення до вивчення української мови, що, своєю чергою, зумовлює напрацювання комплексних підходів до організації навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5294 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-273-276.pdf | Мотиваційний ресурс методики проєктного навчання української мови учнів 5-6 класів в умовах освітніх втрат | 698.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.