Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5295
Title: РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ-ФІЛОЛОГІВ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ НАПРЯМ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Other Titles: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Authors: Тарасенко, Т.
Keywords: сучасна система вищої освіти
європейський освітній простір
майбутні викладачі
критичне мислення
комунікативні навички
соціальна відповідальність
емоційний інтелект
емоційний інтелект
інтерактивні методи навчання
аналіз художніх текстів
рефлексійні практики
метод проєктів
технології самоаналізу
емоційний інтелект
Issue Date: 2024
Publisher: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.
Citation: Тарасенко Т. Розвиток емоційного інтелекту майбутніх викладачів-філологів як інноваційний напрям лінгводидактичної підготовки фахівців в умовах євроінтеграції / Т. Тарасенко // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 270-272.
Abstract: Сучасна система вищої освіти України, інтегруючись до європейського освітнього простору, активно реформується відповідно до міжнародних стандартів. Цей процес передбачає впровадження компетентнісного підходу, що забезпечує формування у майбутніх викладачів не лише теоретичних знань, але й ключових компетентностей, таких як критичне мислення, комунікативні навички, соціальна відповідальність та здатність до самостійного навчання. Особливої уваги в цьому контексті заслуговує розвиток соціально-емоційної компетентності, зокрема, емоційного інтелекту (ЕІ).
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5295
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-270-272.pdfРозвиток емоційного інтелекту майбутніх викладачів-філологів як інноваційний напрям лінгводидактичної підготовки фахівців в умовах євроінтеграції690.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.