Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5295
Назва: | РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ-ФІЛОЛОГІВ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ НАПРЯМ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ |
Інші назви: | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
Автори: | Тарасенко, Т. |
Ключові слова: | сучасна система вищої освіти європейський освітній простір майбутні викладачі критичне мислення комунікативні навички соціальна відповідальність емоційний інтелект емоційний інтелект інтерактивні методи навчання аналіз художніх текстів рефлексійні практики метод проєктів технології самоаналізу емоційний інтелект |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
Бібліографічний опис: | Тарасенко Т. Розвиток емоційного інтелекту майбутніх викладачів-філологів як інноваційний напрям лінгводидактичної підготовки фахівців в умовах євроінтеграції / Т. Тарасенко // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 270-272. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна система вищої освіти України, інтегруючись до європейського освітнього простору, активно реформується відповідно до міжнародних стандартів. Цей процес передбачає впровадження компетентнісного підходу, що забезпечує формування у майбутніх викладачів не лише теоретичних знань, але й ключових компетентностей, таких як критичне мислення, комунікативні навички, соціальна відповідальність та здатність до самостійного навчання. Особливої уваги в цьому контексті заслуговує розвиток соціально-емоційної компетентності, зокрема, емоційного інтелекту (ЕІ). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5295 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-270-272.pdf | Розвиток емоційного інтелекту майбутніх викладачів-філологів як інноваційний напрям лінгводидактичної підготовки фахівців в умовах євроінтеграції | 690.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.