Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5295
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасенко, Т.-
dc.date.accessioned2024-11-12T12:05:21Z-
dc.date.available2024-11-12T12:05:21Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТарасенко Т. Розвиток емоційного інтелекту майбутніх викладачів-філологів як інноваційний напрям лінгводидактичної підготовки фахівців в умовах євроінтеграції / Т. Тарасенко // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 270-272.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5295-
dc.description.abstractСучасна система вищої освіти України, інтегруючись до європейського освітнього простору, активно реформується відповідно до міжнародних стандартів. Цей процес передбачає впровадження компетентнісного підходу, що забезпечує формування у майбутніх викладачів не лише теоретичних знань, але й ключових компетентностей, таких як критичне мислення, комунікативні навички, соціальна відповідальність та здатність до самостійного навчання. Особливої уваги в цьому контексті заслуговує розвиток соціально-емоційної компетентності, зокрема, емоційного інтелекту (ЕІ).en_US
dc.publisherАктуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.en_US
dc.subjectсучасна система вищої освітиen_US
dc.subjectєвропейський освітній простірen_US
dc.subjectмайбутні викладачіen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectкомунікативні навичкиen_US
dc.subjectсоціальна відповідальністьen_US
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.subjectінтерактивні методи навчанняen_US
dc.subjectаналіз художніх текстівen_US
dc.subjectрефлексійні практикиen_US
dc.subjectметод проєктівen_US
dc.subjectтехнології самоаналізуen_US
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.titleРОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ-ФІЛОЛОГІВ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ НАПРЯМ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 рокуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-270-272.pdfРозвиток емоційного інтелекту майбутніх викладачів-філологів як інноваційний напрям лінгводидактичної підготовки фахівців в умовах євроінтеграції690.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.