Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5314
Назва: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ ДО СЕРЕДНЬОЇ ЛАНКИ ШКОЛИ
Інші назви: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Автори: Яцук, І.
Ключові слова: початкова школа
середня школа
адаптація
психологічна адаптація учнів
амостійні проєкти
дослідження
групова робота
аналітичне мислення
Дата публікації: 2024
Видавництво: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.
Бібліографічний опис: Яцук І. Психологічні особливості адаптації учнів до середньої ланки школи / І Яцук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С.204-205.
Короткий огляд (реферат): Перехід учнів від початкової школи до середньої є критичним періодом у їхньому розвитку. Адаптація включає пристосування до нових соціальних умов, зміни в навчальних вимогах та соціальних ролях [1, с. 85]. Психологічна адаптація також пов'язана з формуванням нових когнітивних і поведінкових стратегій для подолання труднощів [2, с. 128]. У середній школі навчальна діяльність стає більш складною, що вимагає розвитку в учнів аналітичного мислення та вміння самостійно працювати з інформацією. Учням необхідно адаптуватися до нових форм навчання, таких як самостійні проєкти, дослідження та групова робота [3, с. 102]. Організація часу і планування також стають важливими аспектами когнітивної адаптації [4, с. 59].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5314
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-204-205.pdfПсихологічні особливості адаптації учнів до середньої ланки школи686.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.