Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5318
Назва: КОНЦЕПТУАЛЬНА СУТНІСТЬ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Інші назви: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Автори: Хвостач, О.
Марчук, О.
Ключові слова: діти дошкілького віку
дошкільна освіта
дошкільний вік
розвиток емоційного інтелекту
виховання емоційної розумності
емоційний процес
емоційний інтелект
Джон Мейєр
Пітер Саловей
самосвідомість
самоконтроль
управління емоціями
розуміння емоцій
використання емоцій
вираження емоцій
Дата публікації: 2024
Видавництво: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.
Бібліографічний опис: Концептуальна сутність розвитку емоційного інтелекту / О. Хвостач, О. Марчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 192-194.
Короткий огляд (реферат): На сьогоднішній день проблема емоційної, моральної культури поведінки дітей дошкільного віку залишається актуальною в дошкільній освіті. Для дитини дошкільного віку дуже важливо навчитися взаємодіяти у соціальному середовищі, вміти вибудовувати взаємини з оточуючими людьми, володіти та управляти своїм емоційним станом. Актуальність проблеми розвитку емоційного інтелекту досить чітко описана вченими Є. Носенко та Н. Ковригою [2, c. 7] в теоретичному, соціальному та педагогічному аспектах. Вони, зазначають, що: у теоретичному контексті ця проблема не достатньо розроблена як зарубіжними, так і вітчизняними вченими, що є наслідком недостатньої уваги до вивчення глибинних джерел, особливостей детермінації та форм вираження й перебігу емоційних виявів особистості; у соціальному контексті недостатня розробленість цієї проблеми загрожує тому, що людська цивілізація може розпочати саморуйнування, якщо емоції надалі протиставлятимуться розуму, вважатимуться неконтрольованими й нерегульованими; у педагогічному контексті досі не розроблені наукові підходи до цілеспрямованого формування у процесі навчання та виховання емоційної розумності суб’єктів навчання на основі експериментального вивчення особливостей перебігу емоційних процесів, станів та стійких властивостей особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5318
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-192-194.pdfКонцептуальна сутність розвитку емоційного інтелекту692.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.