Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5319
Назва: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Інші назви: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Автори: Никонюк, Д.
Ключові слова: емоційно-ціннісне ставлення
навчальна діяльність
молодші школярі
початкова школа
мотиваційні фактори
емоційну чутливість
ціннісні орієнтації
емоційний фон
гра
позитивні емоції
психологія молодших школярів
Дата публікації: 2024
Видавництво: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.
Бібліографічний опис: Никонюк Д. Психологічні особливості емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до навчальної діяльності / Д. Никонюк // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 188-191.
Короткий огляд (реферат): Проблема формування емоційно-ціннісного ставлення до навчальної діяльності серед молодших школярів є однією з ключових у психології та педагогіці. Цей період є критичним для формування основних мотиваційних і ціннісних установок, які впливають на подальший розвиток особистості дитини. Згідно з дослідженням [1], саме в початковій школі закладаються емоційне та когнітивне підґрунтя для успішної соціалізації та навчальної діяльності. Однак існують численні фактори, які можуть як стимулювати, так і гальмувати цей процес.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5319
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-188-191.pdfПсихологічні особливості емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до навчальної діяльності696.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.