Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5323
Назва: ФОРМУВАННЯ КОНСТРУКТИВНОГО МІЖОСОБИСТІСНОГО СПІЛКУВАННЯ У ШКОЛЯРІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Інші назви: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Автори: Січкар, Ю.
Ключові слова: міжособистісне спілкування
школярі початкових класів
комунікативні навички школярів
шкільне середовище
початковий шкільний вік
соціальне навчання
рольові ігри
використання ігрових методик
соціальна адаптація
інтерактивні методи
емоційний інтелект
дистанційне навчання
міжособистісне спілкування
Дата публікації: 2024
Видавництво: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.
Бібліографічний опис: Січкар Ю. Формування конструктивного міжособистісного спілкування у школярів початкової школи / Ю. Січкар // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 175-177.
Короткий огляд (реферат): Конструктивне міжособистісне спілкування у школярів початкових класів є важливим компонентом їхнього соціального, емоційного та когнітивного розвитку. Міжособистісне спілкування допомагає дітям розвивати такі важливі навички, як вирішення конфліктів, співпраця, емпатія, а також формує основу для подальшого успішного навчання та соціальної адаптації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5323
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-175-177.pdfФормування конструктивного міжособистісного спілкування у школярів початкової школи693.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.