Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5323
Назва: | ФОРМУВАННЯ КОНСТРУКТИВНОГО МІЖОСОБИСТІСНОГО СПІЛКУВАННЯ У ШКОЛЯРІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
Інші назви: | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
Автори: | Січкар, Ю. |
Ключові слова: | міжособистісне спілкування школярі початкових класів комунікативні навички школярів шкільне середовище початковий шкільний вік соціальне навчання рольові ігри використання ігрових методик соціальна адаптація інтерактивні методи емоційний інтелект дистанційне навчання міжособистісне спілкування |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
Бібліографічний опис: | Січкар Ю. Формування конструктивного міжособистісного спілкування у школярів початкової школи / Ю. Січкар // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 175-177. |
Короткий огляд (реферат): | Конструктивне міжособистісне спілкування у школярів початкових класів є важливим компонентом їхнього соціального, емоційного та когнітивного розвитку. Міжособистісне спілкування допомагає дітям розвивати такі важливі навички, як вирішення конфліктів, співпраця, емпатія, а також формує основу для подальшого успішного навчання та соціальної адаптації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5323 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-175-177.pdf | Формування конструктивного міжособистісного спілкування у школярів початкової школи | 693.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.