Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5325
Назва: | АРТТЕРАПІЯ ЯК МЕТОД ЗНИЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ СТУДЕНТСЬКОІ МОЛОДІ |
Інші назви: | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
Автори: | Матвєєва, І. |
Ключові слова: | тривожність емоційний стан відчуття неспокій фактори тривожності соціальний тиск сімейні проблеми соціальні мережі візуалізація почуттів підвищення самооцінки зниження стресу соціальні навички емоційна регуляція організація групових сесій арт-техніка індивідуальний підхід |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
Бібліографічний опис: | Матвєєва І. Арттерапія як метод зниження тривожності студентської молоді / І. Матвєєва // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 169-171. |
Короткий огляд (реферат): | Тривожність – це емоційний стан, що характеризується відчуттям неспокою, страху або занепокоєння, що може мати фізичні, психологічні та поведінкові прояви. Тривожність є складним явищем у психіці, що свідчить про дисгармонійне функціонування особистості та може призводити до дезадаптації [6]. Фактори тривожності можуть проявлятися в різних сферах життя людини, їх умовно можна розділити на обʼєктивні та субʼєктивні. Ці фактори виявляються на психофізіологічному, соціальному та психологічному рівнях. Зосереджуючись на психологічних аспектах, що стосуються індивідуальних рис студентів, можна виділити особистісні, адаптаційні та мотиваційні чинники [1]. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5325 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-169-171.pdf | Арттерапія як метод зниження тривожності студентської молоді | 716.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.