Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5328
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛазарев, А.-
dc.contributor.authorЗавацька, Л.-
dc.contributor.authorГнітецька, Т.-
dc.date.accessioned2024-11-13T08:30:22Z-
dc.date.available2024-11-13T08:30:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПоняття предметних компетентностей фахівця спеціалізації 014.11 середня освіта (Фізична культура) / А. Лазарева, Л. Завацька, Т. Гнітецька // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С.158-160.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5328-
dc.description.abstractЗгідно «Проєкту стандарту вищої освіти України першого (бакалаврського) рівня, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями)», основу обов’язкових компетентностей випускника-майбутнього вчителя, зокрема фізичної культури, складають інтегральна, загальні (ЗК), фахові (спільні для всіх предметних спеціальностей, ФК) та предметні (предметних спеціальностей, ПК) компетентності. Предметні компетентності вчителя фізичної культури складають вісім пунктів вимог до здатностей, якими мають володіти випускники бакалаврату. Нормативний зміст підготовки вчителів фізичної культури сформульовано у 13 пунктах програмних результатів навчання, спільних для всіх предметних спеціальностей 014 (РН) та 11 пунктів програмних результатів навчання (ПРН) бакалавра за спеціальністю 014.11 [2].en_US
dc.publisherАктуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.en_US
dc.subjectПроєкт стандарту вищої освіти Україниen_US
dc.subjectвчитель початкових класівen_US
dc.subjectпартнерська взаємодіяen_US
dc.subjectуправління освітнім процесомen_US
dc.subjectбезперервний професійний розвитокen_US
dc.subjectпредметна компетентність фахівцяen_US
dc.subjectкомпетенціяen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.titleПОНЯТТЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФАХІВЦЯ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ 014.11 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА)en_US
dc.title.alternativeЗбірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 рокуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-158-160.pdfПоняття предметних компетентностей фахівця спеціалізації 014.11 середня освіта (Фізична культура)693.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.