Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5328
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лазарев, А. | - |
dc.contributor.author | Завацька, Л. | - |
dc.contributor.author | Гнітецька, Т. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T08:30:22Z | - |
dc.date.available | 2024-11-13T08:30:22Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Поняття предметних компетентностей фахівця спеціалізації 014.11 середня освіта (Фізична культура) / А. Лазарева, Л. Завацька, Т. Гнітецька // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С.158-160. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5328 | - |
dc.description.abstract | Згідно «Проєкту стандарту вищої освіти України першого (бакалаврського) рівня, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями)», основу обов’язкових компетентностей випускника-майбутнього вчителя, зокрема фізичної культури, складають інтегральна, загальні (ЗК), фахові (спільні для всіх предметних спеціальностей, ФК) та предметні (предметних спеціальностей, ПК) компетентності. Предметні компетентності вчителя фізичної культури складають вісім пунктів вимог до здатностей, якими мають володіти випускники бакалаврату. Нормативний зміст підготовки вчителів фізичної культури сформульовано у 13 пунктах програмних результатів навчання, спільних для всіх предметних спеціальностей 014 (РН) та 11 пунктів програмних результатів навчання (ПРН) бакалавра за спеціальністю 014.11 [2]. | en_US |
dc.publisher | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. | en_US |
dc.subject | Проєкт стандарту вищої освіти України | en_US |
dc.subject | вчитель початкових класів | en_US |
dc.subject | партнерська взаємодія | en_US |
dc.subject | управління освітнім процесом | en_US |
dc.subject | безперервний професійний розвиток | en_US |
dc.subject | предметна компетентність фахівця | en_US |
dc.subject | компетенція | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.title | ПОНЯТТЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФАХІВЦЯ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ 014.11 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА) | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-158-160.pdf | Поняття предметних компетентностей фахівця спеціалізації 014.11 середня освіта (Фізична культура) | 693.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.