Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5329
Назва: | НОРМАЛІЗАЦІЯ ПСИХО-ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ |
Інші назви: | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
Автори: | Кусік, Д. Марчук, О. |
Ключові слова: | психо-емоційний стан дошкільників військова агресія росї психотравми емоційні прояви діти дошкільного віку психоемоційне навантаження параекстремальний тип безпека театральне мистецтво імпровізація арт-терапія казкотерапія |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
Бібліографічний опис: | Нормалізація психо-емоційного стану дошкільників засобами театрального мистецтва в умовах воєнного стану / Д. Кусік, О. Марчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С.153-157. |
Короткий огляд (реферат): | На сьогодні особливої актуальності набуває проблема нормалізації психо-емоційного стану дошкільників, що відбувається внаслідок військової агресії росії та зниження рівня добробуту населення України. Війна кардинально змінює зміст життя людей, включаючи дітей дошкільного віку. У мирний час діти розвиваються у відносно стабільному середовищі, де вони відчувають постійну підтримку і безпеку з боку дорослих. Однак під час війни умови життя змінюються, і дитина втрачає почуття стабільності й безпеки, що суттєво впливає на її психо-емоційний розвиток та смисложиттєву сферу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5329 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-153-157.pdf | Нормалізація психо-емоційного стану дошкільників засобами театрального мистецтва в умовах воєнного стану | 708 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.