Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5332
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДячук, А.-
dc.contributor.authorМарчук, О.-
dc.date.accessioned2024-11-13T08:51:53Z-
dc.date.available2024-11-13T08:51:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВикористання виховного потенціалу казок в освітньому процесі ЗДО / А. Дячук, О. Марчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 144-148.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5332-
dc.description.abstractСьогодні в освітньому процесі педагоги та батьки акцентують увагу на формуванні моральної та інтелектуальної сфери особистості, сприяють вдосконаленню фізичного та розумового розвитку дитини. Дошкільний вік є надзвичайно важливим періодом розвитку особистості, оскільки поряд з інтенсивним розкриттям та становленням індивідуальних особливостей дитини відбувається її соціалізація, вироблення власного соціального досвіду взаємодії з дорослими та однолітками на основі оволодіння загальноприйнятими нормами та правилами, присвоєння нею способів діяльності і спілкування, прийняття нормативних цінностей і, врешті-решт, формування її соціальної ідентичності. Заклад дошкільної освіти у взаємодії із родинами своїх вихованців має сприяти активному соціалізуючому процесу, розвитку у дошкільників інтересу до власного внутрішнього світу, підготовці фундаменту для особистісного самовизначення. Казка є універсальним феноменом духовної культури будь-якого народу. Це своєрідна народна мудрість, найдавніша та найдосконаліша скарбниця знань, яка дає можливість молодшому поколінню опанувати необхідними знаннями та вміннями. Вона виступає у якості потужного механізму первинної соціалізації дошкільника та його входження у культурний світ власного народу.en_US
dc.publisherАктуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.en_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectфізичний озвиток дитиниen_US
dc.subjectрозумовий розвиток дитиниen_US
dc.subjectсоціалізація дошкільникаen_US
dc.subjectказкаen_US
dc.subjectнародні казкиen_US
dc.subjectавторські казкиen_US
dc.subjectказки-байкиen_US
dc.subjectкогнітивні навичкиen_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ КАЗОК В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗДОen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 рокуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-144-148.pdfВикористання виховного потенціалу казок в освітньому процесі ЗДО704.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.