Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5339
Назва: | ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ |
Інші назви: | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
Автори: | Овдійчук, В. |
Ключові слова: | заклади вищої освіти формування компетентностей діяльність вчителя інформатики вчитель початкових класів інтегроване навчання штучний інтелект компетентністьвчителя |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
Бібліографічний опис: | Овдійчук В. Штучний інтелект як один із засобів формування методичної компетентності майбутніх учителів інформатики / В. Овдійчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 120-122. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасне суспільство реформується під впливом глобальних змін і запитів, які торкаються усіх його галузей, зокрема й освіти. А отже, важливим постає завдання забезпечення якісної підготовки майбутніх педагогів, зосібна вчителів інформатики, які здійснюють якісне навчання здобувачів загальної середньої освіти в теперішніх умовах. Одним з ключових підходів, які є основою освітнього процесу в закладах вищої освіти, є компетентнісний, зміст якого полягає у сприянні формуванню в здобувачів вищої освіти загальних, фахових, мистецьких та інших компетентностей. Особливості впровадження такого підходу під час професійної підготовки майбутніх учителів інформатики висвітлено в низці праць таких українських дослідників: Н. Балик, Ю. Бикова, І. Войтовича, М. Жалдака, О. Карабін, О. Кривоноса, О. Мойко, Н. Морзе, Ю. Рамського, О. Романишиної, О. Спіріна, Г. Ткачук, В. Франчука та ін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5339 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-120-122.pdf | Штучний інтелект як один із засобів формування методичної компетентності майбутніх учителів інформатики | 691.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.