Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5339
Назва: ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
Інші назви: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Автори: Овдійчук, В.
Ключові слова: заклади вищої освіти
формування компетентностей
діяльність вчителя інформатики
вчитель початкових класів
інтегроване навчання
штучний інтелект
компетентністьвчителя
Дата публікації: 2024
Видавництво: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.
Бібліографічний опис: Овдійчук В. Штучний інтелект як один із засобів формування методичної компетентності майбутніх учителів інформатики / В. Овдійчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 120-122.
Короткий огляд (реферат): Сучасне суспільство реформується під впливом глобальних змін і запитів, які торкаються усіх його галузей, зокрема й освіти. А отже, важливим постає завдання забезпечення якісної підготовки майбутніх педагогів, зосібна вчителів інформатики, які здійснюють якісне навчання здобувачів загальної середньої освіти в теперішніх умовах. Одним з ключових підходів, які є основою освітнього процесу в закладах вищої освіти, є компетентнісний, зміст якого полягає у сприянні формуванню в здобувачів вищої освіти загальних, фахових, мистецьких та інших компетентностей. Особливості впровадження такого підходу під час професійної підготовки майбутніх учителів інформатики висвітлено в низці праць таких українських дослідників: Н. Балик, Ю. Бикова, І. Войтовича, М. Жалдака, О. Карабін, О. Кривоноса, О. Мойко, Н. Морзе, Ю. Рамського, О. Романишиної, О. Спіріна, Г. Ткачук, В. Франчука та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5339
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-120-122.pdfШтучний інтелект як один із засобів формування методичної компетентності майбутніх учителів інформатики691.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.