Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5341
Назва: | ВИКОРИСТАННЯ КАЗКОТЕРАПІЇ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
Інші назви: | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
Автори: | Кирилович, О. |
Ключові слова: | Нова українська школа воєнний стан учні молодшого шкільного віку образи казкових героїв казкотерапія соціальні виклики уроки літературного читання початкова школа види казок казки про тварин чарівні казки побутові (сатиричні) казки методи роботи з казкою емоційний інтелект |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
Бібліографічний опис: | Кирилович О. Використання казкотерапії на уроках літературного читання в початковій школі / О. Кирилович // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 114-116. |
Короткий огляд (реферат): | У світлі реформи Нової української школи та у зв’язку з запровадженням в Україні воєнного стану особливої актуальності набуває пошук ефективних інструментів для емоційного та морального розвитку учнів молодшого шкільного віку. У складних умовах сьогодення діти все частіше постають перед психологічними та соціальними викликами. Це вимагає впровадження методів, які сприяють зниженню стресу, розвитку емоційного інтелекту та формуванню соціально прийнятної поведінки. Казкотерапія, як метод, дозволяє через образи казкових героїв та їхні історії глибше пізнати емоційний світ дитини, допомогти їй усвідомити власні переживання та знайти шляхи їх вирішення. Крім того, казкотерапія сприяє формуванню у дітей моральних цінностей, таких як доброта, чесність, відповідальність, що є важливими компонентами соціалізації в умовах сучасної школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5341 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-114-116.pdf | Використання казкотерапії на уроках літературного читання в початковій школі | 720.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.