Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5341
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКирилович, О.-
dc.date.accessioned2024-11-13T09:46:42Z-
dc.date.available2024-11-13T09:46:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКирилович О. Використання казкотерапії на уроках літературного читання в початковій школі / О. Кирилович // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 114-116.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5341-
dc.description.abstractУ світлі реформи Нової української школи та у зв’язку з запровадженням в Україні воєнного стану особливої актуальності набуває пошук ефективних інструментів для емоційного та морального розвитку учнів молодшого шкільного віку. У складних умовах сьогодення діти все частіше постають перед психологічними та соціальними викликами. Це вимагає впровадження методів, які сприяють зниженню стресу, розвитку емоційного інтелекту та формуванню соціально прийнятної поведінки. Казкотерапія, як метод, дозволяє через образи казкових героїв та їхні історії глибше пізнати емоційний світ дитини, допомогти їй усвідомити власні переживання та знайти шляхи їх вирішення. Крім того, казкотерапія сприяє формуванню у дітей моральних цінностей, таких як доброта, чесність, відповідальність, що є важливими компонентами соціалізації в умовах сучасної школи.en_US
dc.publisherАктуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.en_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectвоєнний станen_US
dc.subjectучні молодшого шкільного вікуen_US
dc.subjectобрази казкових героївen_US
dc.subjectказкотерапіяen_US
dc.subjectсоціальні викликиen_US
dc.subjectуроки літературного читанняen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectвиди казокen_US
dc.subjectказки про тваринen_US
dc.subjectчарівні казкиen_US
dc.subjectпобутові (сатиричні) казкиen_US
dc.subjectметоди роботи з казкоюen_US
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ КАЗКОТЕРАПІЇ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 рокуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-114-116.pdfВикористання казкотерапії на уроках літературного читання в початковій школі720.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.