Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5343
Назва: ОКРЕМІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ГОТОВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ
Інші назви: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Автори: Хом’як, О.
Ключові слова: повага до людських відмінностей
право особи на індивідуальність
особливі освітні потреби
інклюзивна освіта
молодший шкільний вік
спільне навчання
початкові класи
потребнісно-мотиваційний компонент
поведінковий компонент
когнітивний компонент
інклюзивний клас
Дата публікації: 2024
Видавництво: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.
Бібліографічний опис: Хом’як О. Окремі аспекти проблеми готовності молодших школярів до взаємодії з учнями з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного класу / О. Хом’як // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 108-110.
Короткий огляд (реферат): У сучасному міжнародному співтоваристві сформувалася нова культурна норма – повага до людських відмінностей: визнається право особи на індивідуальність, визнаються та приймаються суспільством будь-які її особливості. Тому, в освітньому середовищі України все більшого поширення набуває інклюзивна освіта як модель визнання різноманіття особливостей, можливостей та різних потреб здобувачів освіти. На основі такого розуміння в більшості країн світу сформувалася соціально-педагогічна модель оцінки потреб та організації допомоги в освітньому процесі учнів з особливими освітніми потребами (далі ‒ ООП).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5343
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-108-110.pdfОкремі аспекти проблеми готовності молодших школярів до взаємодії з учнями з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного класу693.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.