Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХом’як, О.-
dc.date.accessioned2024-11-13T09:59:55Z-
dc.date.available2024-11-13T09:59:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationХом’як О. Окремі аспекти проблеми готовності молодших школярів до взаємодії з учнями з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного класу / О. Хом’як // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 108-110.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5343-
dc.description.abstractУ сучасному міжнародному співтоваристві сформувалася нова культурна норма – повага до людських відмінностей: визнається право особи на індивідуальність, визнаються та приймаються суспільством будь-які її особливості. Тому, в освітньому середовищі України все більшого поширення набуває інклюзивна освіта як модель визнання різноманіття особливостей, можливостей та різних потреб здобувачів освіти. На основі такого розуміння в більшості країн світу сформувалася соціально-педагогічна модель оцінки потреб та організації допомоги в освітньому процесі учнів з особливими освітніми потребами (далі ‒ ООП).en_US
dc.publisherАктуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.en_US
dc.subjectповага до людських відмінностейen_US
dc.subjectправо особи на індивідуальністьen_US
dc.subjectособливі освітні потребиen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectмолодший шкільний вікen_US
dc.subjectспільне навчанняen_US
dc.subjectпочаткові класиen_US
dc.subjectпотребнісно-мотиваційний компонентen_US
dc.subjectповедінковий компонентen_US
dc.subjectкогнітивний компонентen_US
dc.subjectінклюзивний класen_US
dc.titleОКРЕМІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ГОТОВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 рокуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-108-110.pdfОкремі аспекти проблеми готовності молодших школярів до взаємодії з учнями з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного класу693.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.