Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5344
Назва: ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ КУЛЬТУРИ УСНОГО Й ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ
Інші назви: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Автори: Торчинська, Т.
Ключові слова: Національна доктрина розвитку освіти України в XXI ст.
українська система освіти
розвиток мовлення
навички володіння українською мовою
писемне мовлення
виховання національно свідомої
мовленнєва діяльність
усне спілкування
письмове спілкування
лінгводидактична література
уроки української мови
мова
наукове мовлення
вивчення рідної мови в школі
зв’язне мовлення
мовлення людини
програми з української мови для 1-4-х класів
способи мислення
Дата публікації: 2024
Видавництво: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.
Бібліографічний опис: Торчинська Т. Формування у здобувачів початкової освіти культури усного й писемного мовлення / Т. Торчинська // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 101-107.
Короткий огляд (реферат): У національній доктрині розвитку освіти України в XXI столітті зазначається, що основна мета Української системи освіти – створити умови для розвитку та самореалізації кожної особистості, як громадянина України, сформувати покоління, здатне навчатися впродовж життя. На реалізацію цих завдань значною мірою впливає рівень мовленнєвого розвитку особистості, адже саме від рівня сформованості мовних і мовленнєвих умінь та навичок залежить, як вона сприйматиме нові знання, оволодіватиме новими вміннями. Проблема розвитку мовлення завжди була і є однією з найважливіших у системі початкового навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5344
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-101-107.pdfФормування у здобувачів початкової освіти культури усного й писемного мовлення711.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.