Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5350
Title: | ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ |
Other Titles: | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
Authors: | Сойко, І. Біжик, Б. |
Keywords: | сучасна школа потенціал суб’єкт соціально-професійного життя самореалізація Про освіту Національна програма «Діти України» обдарована молодь творча робота учнів обдарована дитина обдарованість |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
Citation: | Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з обдарованими дітьми / І. Сойко, Б. Біжик // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 84-85. |
Abstract: | Для сучасної школи основне завдання розкривати і розвивати потенціал кожної особистості, формувати дитину як суб’єкта соціально-професійного життя, підготовки її до самовизначення та самореалізації. Сучасна школа має забезпечувати всебічний розвиток особистості дитини на основі виявлення її здібностей, обдарованості і талантів. В Україні прийнято ряд законів і програм (зокрема Закон України «Про освіту» [4], Національна програма «Діти України» [2], Указ Президента України «Про програму роботи з обдарованою молоддю [3]. та інші), які спрямовані, щоб створити освітні заклади для обдарованих дітей. У цих документах визначені такі завдання, а саме: розвиток та реалізація здібностей обдарованих дітей; стимулювання творчої роботи учнів; активізація навчально-пізнавальної діяльності школярів; підготовка педагогічних та науково-технічних кадрів. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5350 |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-84-85.pdf | Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з обдарованими дітьми | 688.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.