Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5352
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ
Інші назви: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Автори: Пагута, Т.
Пагута, В.
Ключові слова: творча активність
студенти-першокурсники
система вищої освіти
творчість
здобувач вищої освіти
професійна діяльність
конкурентноздатність фахівця
інтерактивні методи навчання
творчий проект
творча активність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.
Бібліографічний опис: Особливості формування творчої активності студентів-першокурсників / Т. Пагута, В. Пагута // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 78-80.
Короткий огляд (реферат): Формування творчої активності студентів-першокурсників є однією з найважливіших складових сучасної системи вищої освіти. Творчість є ключовим чинником у розвитку особистості здобувача вищої освіти, який допомагає не лише в опануванні навчальних дисциплін, але й у підготовці до майбутньої професійної діяльності. Тому проблема формування творчої активності здобувачів вищої освіти на ранніх етапах навчання вимагає особливої уваги з боку викладачів та адміністрації закладів вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5352
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-78-80.pdfОсобливості формування творчої активності студентів-першокурсників693.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.