Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5353
Title: | ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ПРОЯВУ БУЛІНГУ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ |
Other Titles: | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
Authors: | Мороз, О. Лилик, О. |
Keywords: | булінг сучасна освіта повторювана агресивна поведінка заподіяння шкоди цькування шкільний булінг фізичне насильство вербальні образи соціальна ізоляція кібербулінг дискомфорт психологічні чинники булінгу підлітки |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
Citation: | Психологічні чинники прояву булінгу серед підлітків / О. Мороз, О. Лилик // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 75-77. |
Abstract: | Булінг є актуальною проблемою сучасної освіти, яка потребує ретельного вивчення та ефективних методів запобігання і подолання. У психолого-педагогічній літературі булінг визначається як повторювана агресивна поведінка, спрямована на заподіяння шкоди чи дискомфорту іншій особі. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5353 |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-75-77.pdf | Психологічні чинники прояву булінгу серед підлітків | 694.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.