Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5355
Назва: ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОП «ПСИХОЛОГІЯ»: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ
Інші назви: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Автори: Михальчук, Ю,
Ключові слова: заклади вищої освти
формування професійної ідентичності особистості
молодші школярі
ментальність
міжпрофесійна інтеграція
ідентичність
передчасної ідентичність
досягнута ідентичність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.
Бібліографічний опис: Михальчук Ю. Формування професійної ідентичності здобувачів вищої освіти ОП «психологія»: практичний аспект вивчення / Ю. Михальчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 69-71.
Короткий огляд (реферат): Навчання у закладі вищої освіти є важливим етапом у формуванні професійної ідентичності особистості молодої людини, що є «не лише усвідомленням власної тотожності з професійною спільнотою, а й її оцінка, своєрідна ментальність, відчуття своєї професійної компетентності, міжпрофесійної інтеграції, самостійності і самоефективності, тобто переживання своєї професійної цілісності і визначеності» [1, с. 35]. Формування професійної ідентичності відбувається в «процесі розвитку професійної активності, задоволеності майбутньою фаховою діяльністю, формування професійної компетентності та оптимізації міжособистісної інтеграції» [1, с. 36]. Ми цілковито погоджуємось із думкою Дж. Марсії, який вважає, що ідентичність розвивається впродовж усього життя людини завдяки поступовому усвідомленню інформації про себе та через шлях прийняття самостійних рішень людиною щодо того, якою їй бути. Так, особистість проходить шлях від «передчасної ідентичності» до «досягнутої ідентичності» [3].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5355
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-69-71.pdfФормування професійної ідентичності здобувачів вищої освіти ОП «психологія»: практичний аспект вивчення715.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.