Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5355
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихальчук, Ю,-
dc.date.accessioned2024-11-13T11:25:06Z-
dc.date.available2024-11-13T11:25:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМихальчук Ю. Формування професійної ідентичності здобувачів вищої освіти ОП «психологія»: практичний аспект вивчення / Ю. Михальчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 69-71.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5355-
dc.description.abstractНавчання у закладі вищої освіти є важливим етапом у формуванні професійної ідентичності особистості молодої людини, що є «не лише усвідомленням власної тотожності з професійною спільнотою, а й її оцінка, своєрідна ментальність, відчуття своєї професійної компетентності, міжпрофесійної інтеграції, самостійності і самоефективності, тобто переживання своєї професійної цілісності і визначеності» [1, с. 35]. Формування професійної ідентичності відбувається в «процесі розвитку професійної активності, задоволеності майбутньою фаховою діяльністю, формування професійної компетентності та оптимізації міжособистісної інтеграції» [1, с. 36]. Ми цілковито погоджуємось із думкою Дж. Марсії, який вважає, що ідентичність розвивається впродовж усього життя людини завдяки поступовому усвідомленню інформації про себе та через шлях прийняття самостійних рішень людиною щодо того, якою їй бути. Так, особистість проходить шлях від «передчасної ідентичності» до «досягнутої ідентичності» [3].en_US
dc.publisherАктуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.en_US
dc.subjectзаклади вищої освтиen_US
dc.subjectформування професійної ідентичності особистостіen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectментальністьen_US
dc.subjectміжпрофесійна інтеграціяen_US
dc.subjectідентичністьen_US
dc.subjectпередчасної ідентичністьen_US
dc.subjectдосягнута ідентичністьen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОП «ПСИХОЛОГІЯ»: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 рокуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-69-71.pdfФормування професійної ідентичності здобувачів вищої освіти ОП «психологія»: практичний аспект вивчення715.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.