Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5368
Назва: | РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ У СУЧАСНІЙ ПРИРОДНИЧІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ |
Інші назви: | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
Автори: | Грицай, Н. Голотюк, К. |
Ключові слова: | інтеграція сучасна освіта інтегративний підхід у природничій освіті Нова українська школа STEAM-освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
Бібліографічний опис: | Реалізація інтегративного підходу у сучасній природничій освіті України / Н. Грицай, К. Голотюк // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 21-22. |
Короткий огляд (реферат): | Останнім часом в освітній галузі досить часто вживають слово «інтеграція». Інтеграцію знань вважають одним із дидактичних принципів сучасної освіти [5]. Інтегративний підхід у природничій освіті спрямований на поєднання змісту знань з кількох навчальних предметів у єдине ціле, що дає змогу сформувати цілісну природничо-наукову картину світу. Зокрема, реформа Нової української школи передбачає впровадження багатьох інтегрованих курсів природничого спрямування. Проблему інтеграції змісту навчання вивчали С. Гончаренко, К. Гуз, Т. Засєкіна, В. Ільченко, М. Колесник, А. Степанюк та ін. Проте недостатньо дослідженим є питання реалізації інтегративного підходу в умовах побудови Нової української школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5368 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-21-22.pdf | Реалізація інтегративного підходу у сучасній природничій освіті України | 689.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.