Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5369
Назва: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ |
Інші назви: | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
Автори: | Волошина, О. Балашова, І. Дукова, О. Лисий, І. |
Ключові слова: | освітній процес впровадження компетентнісного підходу компетенції лікаря вища медична освіта післядипломна медична освіта лікар-інтерн |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
Бібліографічний опис: | Психолого-педагогічні особливості вивчення професійних компетентностей у вищих медичних закладах / О. Волошина, І. Балашова, О. Дукова та ін. // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 18-20. |
Короткий огляд (реферат): | Освітній процес в умовах сьогодення спрямований на підвищення якості та ефективності навчання та забезпечується, у тому числі, і впровадженням компетентнісного підходу, як невід’ємної складової підготовки кваліфікованого фахівця. Процес формування компетенцій лікаря, як фахівця, який реалізує високоспеціалізовані функції, спрямований на збереження й укріплення здоров’я населення, характеризується тривалістю та ієрархічною послідовністю під час професійної підготовки у вищому медичному навчальному закладі [1]. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5369 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-18-20.pdf | Психолого-педагогічні особливості вивчення професійних компетентностей у вищих медичних закладах | 693.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.