Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5369
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Волошина, О. | - |
dc.contributor.author | Балашова, І. | - |
dc.contributor.author | Дукова, О. | - |
dc.contributor.author | Лисий, І. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T12:41:08Z | - |
dc.date.available | 2024-11-13T12:41:08Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні особливості вивчення професійних компетентностей у вищих медичних закладах / О. Волошина, І. Балашова, О. Дукова та ін. // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 18-20. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5369 | - |
dc.description.abstract | Освітній процес в умовах сьогодення спрямований на підвищення якості та ефективності навчання та забезпечується, у тому числі, і впровадженням компетентнісного підходу, як невід’ємної складової підготовки кваліфікованого фахівця. Процес формування компетенцій лікаря, як фахівця, який реалізує високоспеціалізовані функції, спрямований на збереження й укріплення здоров’я населення, характеризується тривалістю та ієрархічною послідовністю під час професійної підготовки у вищому медичному навчальному закладі [1]. | en_US |
dc.publisher | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | впровадження компетентнісного підходу | en_US |
dc.subject | компетенції лікаря | en_US |
dc.subject | вища медична освіта | en_US |
dc.subject | післядипломна медична освіта | en_US |
dc.subject | лікар-інтерн | en_US |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-18-20.pdf | Психолого-педагогічні особливості вивчення професійних компетентностей у вищих медичних закладах | 693.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.